Композитні рішеня

Відновлення та модернізація зернових висівних секцій.

за допомогою композитних матеріалів

Технологія відновлення та модернізації дозволить вашим висіваючим секціям протягом усьго сроку експлукатації (від 10 тис. га та більше) витримувати однакову глибину та лінійність укладки посівного матеріалу у грунт.

Відновлюємо основні вузли секцій сівалок — маятникові, важільні, важелі паралелограма, колеса ущільнення та колеса прикочування, анкери.

Технічні переваги модернізації вузлів системи копіювання

  1. Відсутність технічного обслуговування (змащування).
  2. Відсутність люфтів (регулюється налаштуванням вузлів).
  3. Відсутність заклинювання ричагів системи копіювання (однакова глибина закладки насіння на всіх секціях посівного комплексу).
  4. Найкоротші сроки посівних робіт (за рахунок збільшення швидкості висіву до 40 % без порушення агротехнології при певному налаштуванні).
  5. Практично відсутній знос відповідних деталей та посадочних місць ричагів.
  6. Якісна експлуатація композиційних вузлів протягом усього строку експлуатації.

Ефективність технічна.

В результаті модернізації ви отримуєте посівну секцію з підвищеними строком експлуатації, відновлену до заводських характеристик, котра відповідає правильному висіву не менше 80 % одновікових рослин в рядку.

Ефективність економічна.

Пил та абразив основні чинники не до-отриманого врожаю. Як це відбувається? Люфти, закушування та заклинювання є результатом потрапляння пилу та абразиву.

Люфти — ведуть до змикання рядків потім вирізання рослин просапними культиваторами. Економіка до 5 %.

Закушування — веде до нерівномірного висіву, вплив на індекс схожості насіння, втрати росту рослин за рахунок алелопатії. Збільшення витрат на ЗЗР від 25 до 40 %.

Заклинювання — можлива втрата рядка, можлива остановка ПК для ремонту. Втрати від 5 % та вище.

Резюме. Це не просто ремонт. Усі секції доводяться до максимального агрономічного потенціалу.

Підвищення врожайності на 5 — 7%, за рахунок:

  1. Високої точності укладання насіння в ложе
  2. Економії ППМ при сівбі (до 0,3 л/га)
  3. Зниження затрат часу нан ТО до 25%

Ваш дохід зросте до 1 млг. грн. з 1000 га площі

Чим відрізняється секція до та після модернізації та відновлення.

Відтепер з агрономічної точки зору вона працює правильно.

Пройдемось по вузлам.

Вузол вилки шарніра модернізований. Витриманий точний кут нахилу висіваючої секції 7 градусів(виконується правильний кут розрізу диском). Досягається за рахунок відсутності люфтів та чітко підігнаних деталей. Це дає технологічно правильне формування борозди, та точне дотримання технології.

  • Усувається вільний хід пружини і вона тисне так як має тиснути.
  • Усувається вертикальный люфт анкера.
  • Усувається люфт висівного башмака. Тепер він не порушує глибину закладки посадкового матеріалу. Це дає однакові дружні сходи.
  • Модернізований заспокійник насіння — правильно виконує прижим насіння у ложі. Також дає дружні сходи.

Що ми робимо.

  • Виконуємо модернізацію та поліпшення секцій посівної техніки. Для зернових та просапних сівалок.
  • На просапних сівалках відновлюється параллелограмм, там розбиваються посадочні місця, за рахунок цього секція починає пригати та гуляти і це призводить до струсу насіння.
  • На вузлах колес прикочування робимо посадочне місце ширше, додаємо туди композитну втулку як вузол тертя.
  • Вузол опорного колеса — встановлюємо конусні композитні втулки та конусну відповідну втулку.
  • Вузол колеса ущільнення встановлюємо полімер-композитні втулки.
  • Таким чином ми позбавляємось люфта у важелі колесаа ущільнення. Колесо тисне правильно, а саме у насіневе ложе там де працює розрізний диск.
  • Модернізація вузла прикочуючого колеса. Прибираємо люфт отримуємо правильне прикочування борозди.

Зернові сівалки.

  • Модернізація вузла важеля прикочуючого колеса.
  • Вузол колеса ущільнення встановлюємо деталі із композитного матеріалу.
  • Заміна шкали з ручкою для регулювання глибини.
  • Заміна язичка (кітон) з каналом для повітря.
  • Відновлюємо вилку кріплення секції.
  • Вість ручки регулювання глибини з композитними втулками. Більше змащувати не треба. Оригінальні треба змащувати по регламенту кожні 24 години.
  • Встановлення вісі натяжника анкера. Також фіксатор гвинта анкера.
  • Щиток важеля регулювання глибини.
  • Ступиця, ремонт та відновлення. Встановлення пильників, манжет та підшипників.
  • Вузол вилки шарніру — модернізація.
  •  

Як результат збільшується між сервісні інтервали. Збільшується швидкість посіву до 14 км на годину. Техніка вдосконалюється до заводських налаштувань.